W związku z przygotowaniami do Krajowych Dni Pola doszło do telekonferencji z udziałem Anny Rybki, Anny Mońko oraz Daniela Olszewskiego.
Informacja dotyczyła czterech scenariuszy skeczy, które już powstały na potrzeby projektu oraz zaproszenia na Krajowe Dni Pola. Skecze w najbliższych miesiącach zostaną nagrane z udziałem Grzegorza Halamy i zmontowane, tak by mogły być zaprezentowane szerokiej publiczności.
Daniel Olszewski przedstawił projekty praktycznych materiałów promocyjnych: magnesów na lodówkę, żetonów do wózków na zakupy. Ideą, która przyświecała mu w wyborze i projektowaniu była chęć dotarcia do konsumenta dokładnie w momencie, kiedy podejmuje decyzje zakupowe. Uczestnicy spotkania pozytywnie ocenili również wyposażenie stoiska w postaci fotoramek i ścianki POS.
Część dyskusji poświęcona została na kształt ankiety, która ma zostać przeprowadzona podczas targów. Ze względu na fakt, że jednym z podstawowych celów projektu jest wdrożenie systemu jakości Bezpieczna Ferma, to opinia konsumenta jest kluczowa. To z tego powodu pytania, jakie chcemy postawić przyszłym konsumentom są bardzo istotne. Daniel Olszewski pokazał specjalny stand z tabletem, który umożliwi prowadzenie ankiet online.